اس ام اس عاشقانه جدید
اس ام اس عکس جوک بازیگران
اس ام اس عاشقانه جدید
چهار شنبه 12 فروردين 1394 ساعت 17:35 | بازدید : 704 | نویسنده : بهی | ( نظرات )

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس,جملات عاشقانه

 

بس که دیوار دلم کوتاه است ،
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد ،
به هوای هوسی هم که شده ،
سرکی می کشد و می گذرد
*
*
هَمیشـِـــه آز آمَدن “ن” بَر سر “کَلـــِـــــمآت” می تَرســـَــم

نَــ دآشتـــَـن تُو…

نـَـ بُودَنـــ تُو…

نـَـ مآندَن تُو…

کآش آیــن بآر حدآقل “دلِ وآژه” برآیــَــم مــی سُوخت

و خَبــَر میــــدآد آز “نـَـ رفتــــن” تُـــــــــــــــــــــــو
*
*
بعضی وقتها باید یقه ی احساستو بگیری
با تموم قدرت سرش داد بزنی و بگی:
تو رو خدا بسه
بسه دیگه تا حالا هر چی کشیدم از دست تو بود
*
*
خواب هایم پریشان،
خنده هایم فتوشاپی ،

درد و دل هایم با دیوار وبلاگ !!!
میزان همدردی ها هم با کامنت !!!

وتکرار پشت تکرار..
*
*
من به دنبال کسی می گردم
که
بداند
تپش قلب دلیلی دارد!
*
*
خدایا…
آغوشت را امشب به من می دهی ؟
برایِ گفتن چیزی ندارم
اما برایِ شنفتنِ حرفهایِ تو گوش بسیار . .
می شود من بغض کنم
تو بگویی : مگر خدایت نباشد که تو اینگونه بغض کنی . .
می شود من بگویم خدایا ؟
تو بگویی : جانِ دل . .
می شود بیایی ؟؟؟
*
*
ﻣﯽ ﺑﯿﻨــﯽ؟
ﺯﻣـــﺴﺘﺎﻥ ﻫﻢ ﺭﻓﺘﺎﺭﺵ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺍﺳﺖ،ﻓﻘﻂ ﺍﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑﻨﺪ
ﺳﺮﺩ ﻭ ﯾﺨﯽ ﺍﺳﺖ …
ﮔﻮﺷﺖ ﺭﺍ ﺑﯿﺎﺭ ﺟﻠﻮ “ﺑﯿﻦ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ،ﺩﻟﺶ ﮔﯿﺮ ﺑﻬـــﺎﺭ
ﺍﺳﺖ”
ﺍﻧﮕﺎﺭﯼ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﻫﻢ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻬﺎﺭ ﺷﺪ…
ﺩﯾﺮﻭﺯ ﮔﺮﺩﻭﺧﺎﮎ ﮐﺮﺩ،ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑــــﻐﺾ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺗﺮﮐﯿﺪ
ﺑﻐﻀﺶ…
ﺩﻟﻢ ﻧﻤﯽ ﺁﯾﺪ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺑﻬﺎﺭ ﻣﯿﺮﺳﯽ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ
ﺷﺪﻩ ﺍﻱ
*
*
گاهـــــــــــی باید بارید…
آنقدر که خودت هم غرق شوی…!
گاهـــــــــــی باید رفت…
آنقدر که خودت را هم گم کنی…!

 

لایق پرستش است

کسی مثل تو

که در این بی مهری ها

بی چشم داشت محبت میکند…

.

.

.

خوشبختی یعنی:

عکستو تو کیف دستیش ببینی…

.

.

.

روزنامه میخرم،هرروز

درپی نامت میان صفحه ترحیم…

گفته بودی«بی تو میمیرم»

.

.

.

اخم های تو

بالاترین لذت دنیاست…

ای بهانه ی تمام لوس شدن های من…

«دوستت دارم»

.

.

.

 

به چشمهایم زل زدی و گفتی:

«باهم»درستش میکنیم…

باهم…

چه لـــــذتی دارد این باهم….

حتی اگر باهم هیچ چیز درست نشود…

.

.

.

گاهی وقتا

یه نفر،فقط یه نفر

باعث میشه که حس کنی

چیزی که تو روروی زمین نگه داشته

جاذبه ی زمین نیست…

.

.

.

میگویند:

واژه هایم بوی شکستن میدهد…

سوءتعبیر شده…

فقط چند ترک ساده است…

نگران نباش…

تا روز دیدنت سرپا میمانم…

«قول میدهم»

.

.

.

نه سرما اثر کردنیست و نه باران خیس کردنی…

اگر«تو»بامن قدم بزنی…

 

واقعا خیلی سخته که

دلت گیرکنه به قلاب ماهیگیری که دلش ماهی نمیخواهد و فقط برای تفریح

اومده ماهیگیری.

.

.

نه

هوا سرد نیست…

سرمای کلامت دیوانه ام میکند…

بی رحــــم!

شوق نگاهم را ندیدی؟!

تمام من به شوق دیدنت پر میکشید…

ولی…

همان نگاه بی تفاوتت

برای زمین گیر شدنم کافی بـــــــــــــود…

.

.

به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم…

نان را تو ببر که راهت بلند است و

طاقتت کوتاه!

نمک را بگذار برای من…

میخواهم این زخم همیشه تازه بماند…

 

خـسـتـه ام…

از کسی که مرا غرق خودش کرد…

امـا

نجاتـــم نداد…

.

.

خدایا یادت هست…؟!

دستشو گرفتم آوردم پیشت

گفتم من فقط اینو میخوام

گفتی اینکه خیلی کمه!

بهتر از اینو برات گذاشتم کنار…

پامو کوبیدم زمین و گفتم من همینو میخوام

گفتی آخه نمیشه

قول اینو به کس دیگه ای داده ام…

.

.

می گویند:

خوش به حالت!

از وقتی که رفته حتی خم به ابرو نیاوردی…!

نمی دانند بعضی دردها

کمر خم می کنند، نه ابرو…

.

.

چشـــم گذاشتم و رفتی…

اما…

تا همیـــشه شمردن شرط بازی نبود…

.

.

چشم خون، حال پریشان،

قلب غمگین،جانِ مست،

کودکم!

دستم پر از اسباب بازی های توست!

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

می گویند: خسته نباشی…کوه کندی!

نمی دانند دل کندم از کسی که کوهم بود…

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

دست هایم خالی اند…

جای خالیه تو را هیچ کسی برایم پر نمی کند…

راست می گفت شاملو:

دستِ خالی را باید بر سر کوبید!

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

بی تو مهتاب شبی، باز از آن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم، خیره به دنبال تو گشتم

شوقِ دیدار تو لبریز شد از جامِ وجودم،

شدم آن عاشق دیوانه که بودم.

 

کمی از مرا بده

بروم کمک بیاورم

بیشتر عاشقت شوم !

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

ماه را مـــی بوسم

دهانم بوی ” تو” را می گیرد !

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

من فقط ساز “تو” ام

تنها ” تو” نوازشم کن

تنها  “تو”  مرا بنواز !

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

چشمهایت حرف می زنند و لب هایت پلک

کدام را ببینم؟!  کدام را ببوسم؟!

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

 

کار دیگری نداریم من و خورشید

برای دوست داشتنت

بیدار می شویم هرصبح !

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

این گل ها که می بینی

گل نیستند، “تویی”

تکثیر شده ایی !

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

بدهکار هیچکس نیستم

جز همین ماه،که “تو” را مدام به یادم می آورد !!

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

ای در دلـــــــم نشسته…

از “تو” کجا گریزم،کجـــــــــــا…؟!

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

“تو” در آسمــــــان هایی

اینجا روی زمین؛تنها با تصویرت عشق بازی می کنند !!

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

خورشید را می مانی

درخشش ات همیشگی ست !

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

مانده ام از کدام سوی پنجره اتاقت،ماه را می توان !

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

هرصبح با صدای عطر “تو” بیدار می شوم

کوکِ ساعت بهانه است !

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

دیوانه ایی دیروز از یک ماهی انتظار پرواز داشت

شگفتا؛مثل این ست که از من بخواهند فراموشت کنم !!

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

خدا وقتی گونه هایت را می تراشید

لب هایت را می بافت

پاهایت را بنا می کرد

دستانش نمی لرزید ؟!

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

کاش لبخند بودم

درست روی لبت

نقش می بستم !

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

“تو” با همه ی جهان فرق داری

و من عاشق همین حس تبعیضم !

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

ابر و باد و مه و خورشید و من و چرخ و فلک

آه خوبم نفس چند نفر دست “تو” است ؟!

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

قهر که می کنی،لبخند نزن

چای تلخ را در فنجان می ریزند نه در قندان !

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

بحث سر گرما بود

گفتی مرا ببوس

مقابل “لب هایت”

شرمگین شد “ونوس”

.

اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

.

 

 

 



باز نشر شده توسط : وبلاگ نمکستان

برچسب‌ها: اس ام اس ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3631
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 189
:: باردید دیروز : 391
:: بازدید هفته : 1526
:: بازدید ماه : 1478
:: بازدید سال : 22869
:: بازدید کلی : 293100